Duktigt!

God morgon!

Ok, gissa vem som varit duktig?
.. MEEE!!! Igår var jag först och boka tid hos frisören för en klippning och sen gick jag förbi gymmet för att få lite info.. Nu imorse var jag och fixa ett månadskort på gymmet! ca 125 kr gick det loss på! det ni!Wohooo! Nu ska fettet få sig en omgång, hehe.. Det jobbar en jättego tjej där som kommer visa hur alla grejer funkar och om man vill kan man göra en träningsplan tillsmmans. Super duper! En annan grej som är bra är att dom har sk tjej och killtider på gymmet så vill man inte träna med massa biffar eller jobbiga killar som bara glor så går man och tränar de tider som är avsedda bara för tjejer. Jag kör på det så ikväll kl 18 står träning på schemat! så himla gött det ska bli!
Nu ska jag gå och fixa mig min power frukost.. välling typ.. :op


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0