Fredag

Känner av träningsvärk lite här och där. Gav mig på att göa några övningar för bröstmusklerna och underarmarna igår.. Tränar ju mest benen eftersom jag försöker komma åt rumpan och hela höftpartiet där men mam måste ju variera lite. Orbitreken och sprigabandet i en kombination ska ge snyggare och fastare ass :o) Det är precis det här, sittandet framför datorn som ger mig ett slappt ass. Damn you!

Skitvädert håller i sig så jag vet inte vad man ska planera inför ikväll!? Det som är säkert är att vi inte kommer sitta i parken iaf. Kanske tar nån öl på något ställe.. Usch, det könns verkligen som att det är höst! Har ju inget att ta på mig! Alla mina skor jag har här är sommarskor och festskor.. inget som går att använda när det regnar :o( Jag måste verkligen börja shoppa smart! Nu ska jag se om det finns nått jag kan plocka med här hemma.. finns massa!



Höres senare.. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0