God natt!

Är hemma efter en träff med min tjejkompis E. Vi spenderade tiden åt att beklaga oss över våra pojkvänner.. känns iafall skönt att få dela med sig av sitt missnöje..
Jag sover alltså hemma ikväll. Det var längesen faktiskt :op D är la fortfarande ute.. vill inte bry mig egentligen! Det var längsen han hade en kväll utan mig. Stackars. Jag ska försöka ändra min attityd från och med idag. Jag ska sluta vara den som tar intiativet till allt och lämna över det ansvaret till min andra hälft sen får vi se hur det går. Jag orkar verkligen inte bry mig mer fast det är svårt att inte göra det! Jag ska i alla fall försöka..
Ber om ursäkt för att min blogg bara handlar om sånt här just nu men det är ju något typ av dagbok jag för och tyvärr är detta mitt liv just nu!
Ska msna med en kär vän nu och sen ska jag sova..




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0