Lördag

Go kväll!

Igår blev det ingen utekväll.. D kom hit, vi åt middag och så börja han spela Jingo medans jag fixa mig.. Kan ju säga att vi blev sittandes framför datorn och spelade Jingo, hehe! Vi slog rekord men sen när vi skulle "submit score" så funka det inte! min internetuppkoppling hade "disconnected" medans vi spela så det var förgäves, allt spelande :o( Haha, vilka partynissar vi är! Det var fatiskt mysigt.. vi spela varannan gång. D var trött efter en jobbig arbetsdag men vi var båda på bra humör så vi hade det mysigt ihop iaf, fast det inte blev någon utgång så. Ikväll ska vi inte "ta en öl" utan några glas av det där goda röda vinet på ett av  favoritställen :o)
Nu ska jag fortsätta spela Jingo tills D visslar till under fönstret!


Skål på er och ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0