Måndag

Nu imorse när jag var påväg hem var det redan 31 grader! very hot! Undrar vilken rekordtempeatur vi når idag!?
Jag hann inte träna imorse så det blir nog ikväll ist, om jag inte bestämmer mig för en vila. Känner att musklerna är lite sega fast jag inte har någon träningsvärk.

Igår var det söndag och som jag skrev så är söndagar speciella på nått sätt..
Vår söndag igår blev iaf trevligare än både fredagen och lördagen! Efter en promenad tänkte vi sätta oss på en av de nya uteserveringarna men det var ganska fullt och sådär jobbigt hög musik så att man inte kan prata. Vi gick vidare och satte oss på ett annat ställe där de ist hade slut på det vi ville ha. Jag kom då att tänka på den där restaurangen vid promenadstråket längs me d floden. Där hade dom ju det där goda vinet och livemusik :o) Vi gick dit, beställde en liten karaff vin och till det småfisk att knapra på som snacks. Det blev en väldigt trevlig avslutning på kvällen iaf :o) Vi satt och prata, drack lite vin och lyssna på musik.

Idag är det ju 2 år ch 5 mån sen jag och D blev tillsammans så  jag ska kräva att det firas lite :o) eller det räcker bara att vi spenderar en kväll som den igår. Ser fram emot det!
Nu ska jag iväg och pyssla lite..


Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0