Onsdag

Hej!

Var och träna imorse :o) hade inte tränat något sen i fredags! Vill ju inte slappa till igen men har helt enkelt missat träningstillfällena.. Igår var jag hos D och tänkte dra och träna kl 18 men jag hade inga hemnycklar och mamma gick inte att få tag på så det sket sig. Himla sugen var jag på att röra mig igår! Hela dagen spenderades med att se på Tv i sängen! The BIG NEWS igår var ju att dom fått tag på krigsförbrytaren Radovan Karadzic så hela dagen gick specialsändningar av nyheter varje timme plus en massa dokumentärer! Det var visserligen väldigt intressant och så regna det ute så man hade inte mycket val. Sen när vi väl kom ut var jag helt borta. Kan verkligen inte ligga sådär hela dagen! Vi tog en promenad och satte oss på mitt favoritcafé och tog en varm choklad som gjorde att jag vakna till liv. Sen promenera vi en massa för att kompensera. Det varfaktiskt riktigt kallt! det hade regnat hela natten innan också så det känns som höst.. samma väder idag.. det är en riktig reminder om att sommaren snart är slut :o( usch, man har inte njutit nått av värmen ens! .. knappt iaf..

Nu ska jag syssla med min favoritsyssla.. tvätta :op kanske sova lite sen eller baraligga under täcket med en bok. Fryser faktiskt nu.. dags att dra fram tjocktröjan!


puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Ny chans att vinna ny design, designutlottning #2 ute!



http://courageo.blogg.se/2008/july/designutlottning-2.html



/Emma

2008-07-23 @ 18:39:39
URL: http://courageo.blogg.se/
Postat av: Aidee

Hej min bästaste kompis i hela vida världen! nu är jag och fröken Ida hemma från vår vecka på Sicilien, bruna som chokladpuffar och halvt ihjälskrämda av Etna som brummade när vi var och hälsade på henne på toppen!

Nu är till och med solens strålar på väg till GBG..det finns bara en liten solstråle som inte hittat hit än! men hennes vänner är här när hon kommer! Puss på sig!

2008-07-24 @ 00:13:10
Postat av: Emma

[svar]



Hej!

Det är så att jag planerar att lägga ner bloggen, och så även allt med bloggdesign. Det var bland annat därför jag avslutade tävlingen tidigt. Synd att du inte hann tävla. :/



Jag har fått fråga om bloggdesigner innan, men eftersom det tar så mycket tid att göra, så gör jag inte beställningar tyvärr.



Men det finns massor därute i bloggvärlden som gör designer åt andra, så sök där. :)



Ha det! :)

2008-07-24 @ 16:06:29
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback