Söndag

Hej på er!

Det är något speciellt med söndagar, eller hur? Man känner lugnet i luften.. veckans slappaste dag.. no expectations! Jag ska iaf till gymmet om en timme och träna. Har haft turen att inte drabbas av träningsvärk! bara lite känningar sådär i vissa muskler. Konstigt eftersom jag inte tränat på länge.. jag var förberedd på att inte kunna röra mig dagen efter första träningspasset.

Igår satt vi i parken igen. Två av Dino´s kompisar kom förbi och satt med oss vilket var måttligt roande. Det var planerat men dom var inget kul sällskap. En av dem hade sin tjej med sig och hon var en sån som bara satt tyst så jag var tvungen att försöka starta en konversation.. orka liksom! Helt ointressant människa! Suck! Ska inte prata om killarna ens. Känner att jag inte är på samma nivå helt enkelt. Det dom tycker är "coolt" är omoget och noll intelligens i mina ögon. Sorry men förstår mig inte på vissa helt enkelt.. Så, nu fick jag det sagt! Ska fixa med lite grejer innan träningen nu..


So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0