Torsdag

Hej hej!

Hann inte träna imorse heller så det får bli ikväll. Det är bättre att träna på morgonen men jag hinner ju aldrig komma hem från D i tid. Inte en enda gång har vi gått upp när klockan ringt den senaste tiden. Båda älskar verkligen att bara ligga kvar och dra sig i sängen. Mysigaste som finns, eller hur?

Jag har även bättrat mig när det gäller den sociala biten och jag ska nu på café med en ny tjejkompis. Inte för att jag har nån speciell lust med det men det sa bara göras. Måste lägga till att jag i vanliga fal, när det gäller mina riktiga kompisar som tvingar jag inte mig själv att umgås med dem. Nu råkar jag befinna mig i Bosnien och dom i Sverige.. men ni ser, jag anstränger mig iaf :op

Nu måste jag klä på mig...



Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Hej vilken Outfit tycker du är finast cheka in på min blogg!!

2008-07-17 @ 13:09:51
URL: http://jasmincii.blogg.se/
Postat av: erika

jättesöt sida :-)