Action!!!

Hej!

Har varit och tittat på videokameran jag skrev om i inlägget innan. Tja, det verkar som att jag kommer bli några tusenlappar fattigare! Har länge velat ha en videokamera men nu när jag är så nära att köpa en så funderar jag på vad det är jag egentligen ska filma? Han i affären sa att det kommer av sig själv.. ja ba "mm efter ett tag står man där och filmar precis ALLT" Det är så det kommer bli.. Vill jag bli en sån? ja ni vet, en sån människa om ska dokumentera allt och ha allt på film.. hmmm.. Tja det är ju kul! eller det kommer bli kul!
Wohoooo, watch out! your every step and action could be caught on tape by Emina! Muahahahah ;op Ja ni ser, det har redan börjat spåra ur :oS

Take 1. Actiooooooooooooooooooon!!!!!!!! no no nooooooooo CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0