Back from Spain

Holaaaaaaa!!!

Är redan tillbaka! Kom igår. Blev lite felinformerad där innan resan så jag trodde vi skulle vara borta till den 26:e men nope, det var till den 23:e. Vårt boende var inte i Barcelona heller, vilket jag trodde utan i Lloret de Mar, en stad ca 70 km därifrån. En sån där mysig stad vid havet. I Barcelona var vi en heldag för att se så mycket vi bara kunde hinna och sen hade jag en heldag för mig själv i Barcelona medans alla andra var på Herbalife eventet. Mer om resan och allt i senare inlägg, tillsammans med bilder! Det blir nån gång imorgon tror jag..
Håll utkik!



Hasta la vista!


*Kul att se att antalet besökare inte var helt körd i botten under dagarna jag var borta :o)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Varsågod :)

2008-06-24 @ 12:52:16
URL: http://sarahohrns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback