Packning pågår

Tjohoo!

Har spenderat en mysig dag med D. Först var vi och köpte videokameran och älsklingen tyckte mest att jag var galen som skulle lägga så mycket pengar på en videokamera men sen när vi packa upp den och han börja pilla med den så tycker han inte längre att den är onödig :o) Man blir verkligen sån att man vill filma runt hela tiden, hehe.. I love my new toy! Vi var och åt lunch också, njam njam.. en fin dag helt enkelt just för att D hände med överallt.. jag behövde handla lite och sånt som han inte brukar vilja va med på annars. Puss på dej baby XXXX

Nu ska jag få håret färgat av min kusin och sen ska jag börja packa väskan! Har inte packat nått än..


Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0