Suck!

Hej!

Nu sitter jag här igen. Sov till halv ett och åt sedan lunch. Ute är det fint väder men jag har verkligen ingen lust att ta mig ut. Vill bara vara hemma.. Jag får låta det vara så i några dar till men sen får det vara slut med slappandet. Jag blir sjukt stressad av att inte göra nått speciellt men samtidig så orkar jag inte och då komma man in i en ond cirkel.. man blir deppig! Suck verkligen! Jag vill bara vara med min baby och när han e på jobbet så finns det ingen jag vill träffa precis. Jag har några tjejer här men jag känner mig bara orka umgås me nån.. som sagt de får gå över eller så får jag bara tvinga mig själv att sitta på café med nån jag inte ens orkar umgås med :op blääääää!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0