Torsdag

Tjohej!

Ännu en helt vanlig dag.. inget speciellt som händer (Nästa vecka står dock en resa på schemat.. mer om det sen) Ute är det ungefär lika spännade väder.. ser ut att bli regn men som sagt är det lungnet före stormen hettan! När värmeböljan väl sätter igång kommer det bli hot hot! Precis som förra sommaren. I sommar planerar jag & Dino att äntligen resa någonstans ihop :o)  Jag är inne på att vi antingen åker till Turkiet eller Tunisien!? Turkland har jag ju vart i en massa gånger men det ligger mig varmt om hjärtat men man kanske skulle assa på att se nått nytt.. i detta fall Tunisien då. Har hört att det ska vara fint där .. närmaste havet vi har e ju Kroatien men det känns inte riktigt som att lämna landet, hehe. Vi får se..
Nu ska jag gå och hitta på nått att göra :op




Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0