Måndag

Hej!

Kom hem i morse och då har vi ingen ström :o( snacka om att jag haft tråkigt.. Nu e den tbx iaf :o)
Vilken överlevnadsförmåga man har va!

Igår spendera jag heeela dagen med Dino på hans jobb. Han brukar vara ledig på söndagar men han hade tagit sig an ett projekt som han var tvungen att fixa. Det tog hela dan verkligen. Dumma oss tog inte ens med oss nått att äta och vi hade bara ca 15 kr i plånboken! Men eftersom det här är Bosnaland så får man ett gott bröd, pastej och en chokladkaka för dom pengarna :o)
För att ta sig till Dino´s jobb gick vi en shortcut.. Dino tar den vägen varje dag. Den vägen innebär att man måste över bron som ni ser på bild här nedan! Den går över floden och är läskig! Den tar aldrig slut heller! Dino är höjdrädd så det är en psykisk utmaning för honom varje morgon! Stackars min baby!

På kvällen sen gick vi och tog en öl och spela två parti dart. Jag vann 2-0 :o) Han kan spela bättre och så men jag lyckas ändå på nått sätt, hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0