Need cash!

Var och hjälpte till lite på restaurangen hos pappa.. Måste göra mig förtjänt av nån slant nu när Zeljko kostade mig en massa cash, hehe.. är inte bankrutt precis men jag gillar alltid att tjäna tillbaka de pengar jag lägger på någonting. Nu har jag ca 500-700 spänn att tjäna ihop! Jepp så ycket gick allt på, med köp av accessoarer och lite annat som behövdes till outfiten ;o)
Om jag hade massa pengar över nu skulle jag dra till nästa spelning i någon annan stad och se han igen! oooh jag känner mig sådär som man kände sig när man var yngre och såg någon artist live.. sen efteråt blev man nästan fan direkt. Haha, jag är inte klok!!! who cares.. jag hade la bara kul igår och det var en lyckad kväll så det är därför jag fortfarande tjatar på om det :o) Ni får stå ut med det helt enkelt!

Nu ska jag hoppa i duschen, bokstavligen talat ;o) hehe..

Laterz amigos!

Kommentarer
Postat av: Hilal

Var gärna med i min tävling (:

2008-03-02 @ 00:38:53
URL: http://favouriiitee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback