Dagen som gått + shopping

Tyvärr fick man inte se röken av Dr Kovac i kvällens avsnitt av ER :o( det var några avsnitt sen man fick se han och jag undrar när han kommer tillbaka! What are you doing in Kroatia??? Come baaaaaaaaack!!! hehe, nä men ärligt give me back my eyecandy! ok ni tycker säkert att det finns snyggare och vackrare män än han men man blir inte manligare än så! grrrrr ;o)
Shit vad jag måste sakna min pojkvän, haha.. alla dessa karlar jag tjatar ompå sistone!

Ja idag var det skola och shopping som stod påschemat. Min nya matlåda fylld med underbart god fullkornspasta var med och den åts efter skolan nere vid mikrosarna. Kändes hur bra som helst att spara in på lunchen. Efteråt var det stan och shopping som gällde. Det blev jeans med hög midja och ett vitt linne med färgglatt tryck från Bik Bok och så ett Top coat nagellack från Mavala. Kollade runt lite i affärer och checka in väskan jag såg igår en gång till. Jag ska nog gå och köpa den imon :o) Alltid är det något man behöver och måste ha.. funderar ofta på det och det slog mig idag igen.. altså det här med att man jämt köper grejer.. men vi tar det i ett separat inlägg.

Ska surfa runt lite till innan jag går och lägger mig.. har tvättid imon bitti kl 08.00!!! gotta get up early :o(


Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!