En buss kommer lastad med..

BREV! Var och skicka brevet till Dino idag! Han får veta att han får brev nån timme innan bussen är framme i Zenica :o)
Efteråt skynda jag till skolan. Kunde ha låtit bli för det enda vi gjorde var att kolla en tråkig film och så fick vi sluta en timme tidigare. Åker in till stan en snabbis och kollar lite.. tidsfördrift innan jag ska jobba.

Idag är det den 14:e, och det betyder att jag och baby varit ihop i 2 år och 1 mån! Yepp varje 14.e räknar jag som Valentines.. to us it is! GRATTIS TILL OSS!!!
Det här fina hjärtat av söta blommor på bilden såg jag utanför nisseterminalen en kall lördagkväll då jag och Senka var påväg hem efter en utgång! Ubercute ju! Glad man blev av att se det :o)
image479

Kommentarer
Postat av: spank

aj want the pictures tooooooo... iaf ser att kortläsaren funkade prima!!:D:D gooodie

2008-03-17 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback