Hallå!

Här är jag! Jo jag lever.. har inte haft någon tillgång till internet :o( Det är värsta jobbigt! Inget msn, ingen bloggning men främst inga gratis sms till Dino vilket tär på ekonomin..
Ser ut som en riktigt härligt rugig dag idag! En dag man ska spendera inomhus men jag tänker faktiskt ge mig ut.. Jepp, jag var på kviberg och Bellevue igår med Senka och Zåze. Jag är himla dålig på att fynda 2 hand men jag hitta en jättefin klocka för 40 kr men självklart gick klockarmbandet sönder efter ca en halvtimme :o( så jag gick till skomakaren som ska fixa det för 45 kr.. hoppas bara klockan är värd pengarna, men den verkar bra.. får googla märket eller nått. Sen köpte jag det vanliga, foundation och så hitta jag en kortläsare för 80 kr! vet inte vad en sån kostar annars men jag har ju tappat bort usb kabeln till kameran och det fanns ingen som passa min där så det fick bli en kortläsare! Nu kan jag äntligen lägga upp bilder! Yeeeeeey!!!
Vad har mer hänt.. Jo igår var det ju även kvinnodagen! Jag var på Bosniske fest.. Vi dansa "kolo" (ringdans) :o) älskar "kolo"!!! Opaaaaaaaaaaa!!!

Ha en bra dag så hörs vi förhoppningsvis sen om jag kommer åt datorn oc internet.. lite krångel..

Pusssssssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0