I´m home

Tjohej!

Är hemma från en runda på stan.. efter en pluggträff med kurskompisen. Nä man kan la inte säga att vi pluggade precis. Vi satt på ett café där folk brukar plugga och pratade om tentan :o) hehe.. det är en början och det viktiga är att prata om det! Jo faktiskt! När man sitter själv med tentan så vill man helst drabbas av minnesförlust och bara glömma allt som har med tentan att göra! Det är viktigt att prata om det.. prata ut liksom.. heheh.. Det är ingen kliché ;o)
Är himla trött nu och min väska som jag älskar tar kål på mina axlar. Den är så rymlig och då får man plats med en massa som gör den tung och plågsamt att kånka runt på! Egentligen så är det den där jäkla kursboken som väger ton! Blä!

Så vad gjorde jag på stan da.. var med Senka.. Jag provade en urgullig klänning på ZARA, sen köpte jag nån bra kräm för skinnskor och väskor inne på Wedins och så köte jag ett kuligt Grattiskort till min kompis som fyller år idag plus lite annat. Hon får alt imon. Då kan jag visa vad det var också, hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0