Konserten

Ooh konserten igår var helt underbar! Zeljko Joksimovic var helt underbar! Vad tyckte ni andra som var där?
Koncerten började iaf ganska sent men det var värt att vänta.. helt smockfult var det och härlig balkanstämmning!
Jag och A minglade runt lite och jag försökte hitta en annan kompis men det var helt omöjligt i massan. Vi stod nära scenen i början.. kanske var tre pers framför oss sen två och efter pausen fick jag plats längst fram då några tjejer gick :o) Wohoooo, hehe.. Vi stod i mitten så vi fick micken riktade mot oss när han sjöng, sen fick Jag faktiskt röra vid honom ;o) ..tja hans hand då.. hans tumme var det egentligen jag fick tag på.. Anyway, GO me!
Måste nämna att Dj Cekic som var gästartist inte var det minsta bra! Sorry!

Nu är det så sorgligt att jag HITTAR INTE min usb-kabel till kameran så jag kan inte lägga upp bilder :o( it  sucks!


*En hälsning till tjejen i toakön som kände igen mig från bloggen och hennes kompis!
Vidi mo se na sljedecem koncertu :o)


Bjuder på en härlig låt med Zeljko & Dino Merlin..


Kommentarer
Postat av: selma

den sög!