Låt bli om du inte kan!

Har hackat mig in på nätet en snabbis..

Jag vet inte vad det är med denna vecka men det har varit en massa knas.. kring shopping och annat.. bara smågrejer som gått fel hela tiden. Jag "fynda" ju en klocka igår på Bellevue som jag gav 40 kr för + batteriet 20 kr och sen paja ju bandet eller vad det nu heter.. jag skulle iaf gå och hämta klockan från skomakaren idag.
Han skulle fixa det. Jag kommer dit och han ba "det gick inte att sy.. jag tror inte den kommer hålla så länge.. det är inte mitt fel om den går sönder.." Ja han snacka bara en massa skit och det han gjort var att bara limma fast knäppningen till bandet.. orkar förklara men grejen var den att han ju inte lyckats fixa den så som vi kom överens om och ändå tog han betalt! Att han inte skämdes att ta 45 kr för att ha limmat ihop skiten as fult, precis som jag själv hade kunnat göra! Arrrrgh!!!

-Kan man inte fixa nått ska man la skita i det helt! eller hur?

Som grädde på moset denna konstiga vecka.. allt jag köt har det varit fel på.. SUCKS BIGTIME!!!!
För att inte tala om min bussresa hem från stan idag.. den får ni höra om imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0