Lördag

Hej!

Vad görs? Jag är hemma. Har spenderat morgonen med att klura ut vad jag ska ha på mig ikväll. Har en outfit nu! Jag och pappa ska nämligen på vår tolkförmedlings personalfest ikväll! Wohoo, jag räknas till personalen :o)
Det blir middag på en Persisk restaurang.. trevligt trevligt. Är himla dålig på outfitbilder men jag ska försöka ta en på kvällens så ni får se. Ska iaf ha min beiga nya klänning från H&M till svarta strumpisar och pumps. Accessoarerma blir mina armband och ett långt halsband. Allt i svart och guld. Det blir fin fint ska ni se :o) Tog bort det röd anagellacket igår så jag ska nog måla på det igen.. ser himla trist utan.

Ha en trevlig lördagskväll ni med!

PUSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0