Måndag+ tävling

God morgon!

Sovit gott? Jag har ätit min nyttiga frukost, gröt med skivad banan och lite honung. Börjar inte skolan förrän kl 13 så jag kan ta det lungt.. skönt! Gillar att ta det lungt på morgonen, sega runt lite hemma.. osv..
Solen skiner ute, wohooo! hoppas den värmer lite också! Längtar efter  våren och att få slippa den stora jackan. Efter skolan blir det lite shopping. Jeansen jag snacka om igår står på listan, och linnet. Kanske en väska också. Hitta en snygg skinnväska igår som är lagom stor och rymlig.. kostar 1000 spänn men en skinnväska är ne skinnväska.
Nu ska jag sega lite och ta en macka också, man måste äta en ordentlig frukost ju!

Jo jag glömde skriva igår att jag är med i en liten tävling.. klicka här om du också vill vara med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0