Mysigt med snö!

God morgon!

   Sitter här och gäspar. Kunde inte somna igår.. låg bara och tänkte på en massa saker.
Det gick inte att blogga igår kväll heller, för min del iaf. Internetanslutningen krångla :o(

   Det snöade hela dagen igår! Jo visst känns det lite fel att det snöar så här tids på året men underbart mysigt var det ändå! Jag satt och såg ut genom fönstret och det hade lagt sig ett fint lager pudersnö! Helst hade jag bara velat springa ut.. Älskar verkligen snö! Ja vet alla vill ha vår nu och jag med men det är himla myspys med snö..
   Jag tog en promenad under dagen.. promenerade i området och lyckades gå vilse ett tag där, haha! Nu har jag iaf utforskat en del där jag aldrig varit förut. Ibland är det kul att gå vilse med mening! Hitade hem sen som tur var! Förutom promenixen satt jag hemma framför datorn hela dagen. Orkade inte ta mig in till stan eller nått sånt. Idag måste jag åka in till stan och köpa nått åt min kusin som fyller år idag.

Grattis på födelsedagen Senka :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0