Onsdag

God morgon!

Hade tvätt kvar från igår så jag tvättar även denna morgon. Inte en massa, bara två maskiner som jag kör på handtvätt. Har skola tidigare än vanligt idag så nu börja det  bli stressigt.. måste klä mig och sminka mig så att man ser representabel ut ;o)

Köpte den där väskan igår.. tanfärgad.. problemet.. ja som alltid så är det nått fuffens med grejer jag köper så går väskan tyvärr inte att ha till jeans! Det är sånt där skinn som låter sig färgas blått av jenas! What to do? Jag har typ inga jeans ändå.. eller jag köpte ju ett par härom dan.. keep it or loose it? Help!

Måste rusa nu!
Ha en bra dag! Solen skiner ju iaf.. :o)

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

hur fan är det möjligt att jeans färgar av sig på väskan. det är nått fel på dina byxor kvinna! haha nej då. Jag hade behållit väskan. För helt blå kan den ju ändå inte bli eller :S Kolla fort på andra ställen om du hittar en liknande för samma pris som kanske inte blir färgad. annars behåll :) Verkar som du verkligen gillar den och då får du skippa jeansen för väskans skull kanske haha.

2008-03-05 @ 14:12:22
URL: http://fabthings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback