Otur i shopping?

Jag skrev ett helt inlägg och så när jag ska publicera det så loggas jag ut!!! What the FUCK??? Taskigt!!!

Jag skrev iaf om att vädret sög.. blåser iskallt och regnar and I don´t like at all! Ja ni ser, skitväder gör mig upprörd :op Nä men jag har jobbat ikväll och det har varit en lååång dag idag så jag är trött!

Hade lite grejer att fixa idag och efteråt träffa jag Zåzå på bibblan. Hon hade med sig sin nya laptop och det var meningen att vi skulle surfa gratis via bibliotekets trådlösa nätverk men datorn ville inte starta.. no luck! Vi gick till stan sen.. eller vi gick till H&m mer precist. Jag borde sluta titta in där.. Dom får ju in grejer hela tiden och hur ska man då låta bli att  fastna för saker??? you tell me!
Hittade en klänning i snästan samma modell som den svarta jag har från H&M (korsettliknande upptill..) fast i beige linnetyg! Mucho eleganto! Grejen är den att jag prova en 36:a som vi märkte var felmarkerad när vi jämförde den med en annan 36:a! Jag tänkte väl att den inta kan vara så stor på mig! 36 är ju min storlek! Jag sa åt henne i kassan och hon skrev om storleken.. nu undrar jag dock om jag inte gav henne den riktiga 36:an??? för när jag prova den jag köpte hemma så var den stor.. ja ja jag får dra till butiken imon och dubbelkolla! Har jag sån otur eller? Det är väl ingen annan som som kan ha sån otur i shopping iaf!? helt sjukt..

Dags att lägga sig.. ska bara kolla klart på "How I meet your mother" på 3:an!

Natti natt på er! sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0