Tjohoo!

Hej hej..

Är på plats i biblioteket.. har verkligen en massa text att plöja igenom. Det är la ca 50 sidor, på engelska.. Typiskt nog skiner solen där ute som bara för att jävlas liksom! Damn you! Är själv idag så det får bli att jag sitter i tysta salen. Får visserligen mer gjort på det sättet :o) Sen ifall jag hinner klart så ska jag in till stan och byta en grej jag köpte igår plus prova ett par byxor jag spana in på ZARA.
Hoppas ni får en bra dag!

Hej hopp!


ps jag smiter ut från tysta salen nån gång och slänger in ett inlägg.. schhhhhhh!!!

Kommentarer
Postat av: Fannie

Lycko dig som får sol, här är det målnligt, regn och massa blås...

2008-03-11 @ 13:43:52
URL: http://fancyfannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback