Torsdag

God morgon!

Tänkte jag skulle sova ut idag så jag hade ställt klockan på 10.30 men jag vakna innan och gick upp..
Började ladda ner en massa låtar igår så nu fortsätter jag min jakt på låtar.. Självklart bir der  fler av Zeljko Joksimovic :o)  Några tips på låtar jag borde ha på min mp3?
Måste hoppa in i duschen också.. skulle gjort det igår kväll men jag frös så hade ingen lust att blöta ner mig :op
Runt tre ska jag iaf dra mig mot stan och kolla upp det där med klänningen och så har jag faktiskt nått att lämna tillbaka! nej da oroa er inte, väskan stannar.. älskar den! Skit samma att jeans färgar av sig på den! jag har ändå nästan aldrig byxor på mig. It´s staying!
Nu ska jag hämta mer frukost.. jo jag äter vid datorn ja! smular i tangentbordet, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0