Torsdag

God morgon!

Det är himla underbart att vakna till solljus.. man får mer energi då.. jag brukar ligga kvar et tag och ladda :o) Har ätiti frukost och ska påbörja procedurem med att klä på sig, sminka sig osv. Det är anledningen til att det är segt att ta sig ut! kommer aldrig iväg! Om man bara kunde kasta sig ut såhär.. fast kanske inte är så poppis att traska runt i pyjamas och vara risig i håret!? ja ja, jag får la fixa mig då da :op
Älskade vädret igår! solen värmde skönt.. men så helt plötsligt börja det snöa, sån där frigolitsnö. Ja ni vet som små vita bollar som snöar. Stackars vårblommor som trodde dom kunde titta fram nu men nu står dom där och ryser, hehe.. Ok, ska gå nu.. ni märker att jag snacka en massa skit nu ;op



Ha en bra dag!
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0