1:a maj

Hej hej!

Det var ett tag sen jag skrev nått här på bloggen men har haft en massa annat att tänka på.. Sen så blir jag helt nollställd när jag väl sitter här och ska skriva..
Igår var det Valborg! "Tonåringarnas fyllefest" som det stod i tidningen och det stämmer la. Jag orkar inte med sånt så jag var inte ute igår. Idag är det 1:a maj och trist väder. Dino ringde mig imorse (vi bråka igår) och där nere i Bosnien firar man idag. Han och några kompisar är ute i naturen och ska grilla och öla. Wish I was there! Inga fulla fjortisar där inte!
Har även shoppat lite sen sist.. men som ni vet är jag ju segast på att lägga ut bilder på shopping etc. En seg jävel är jag :op

*Min mamma fyller förresten år idag så vi får se vad hon bjuder på!? hehe.. GRATTIS!



Ha en bra dag! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0