Apråpå det här med blommiga klänningar..

Så tänkte jag ge det här med att sälja grejer på bloggen ännu en chans! Testade förra året och då nappade ingen men det var ju förra året.. Kom igen nu kära läsare ( I know you´re out there) Slå till och fynda! billiga billiga.. mycket bra..!
:op

Säljes:
♥ En orange klänning (aldrig använt) med vita prickar och blommönster. Miniklänning i babydoll modell med rynk under bysten, trekvarts ärmar och reglerbar knytning. 
♥ Storlek 8 (motsvarar storlek 36)
♥ Tunnt material med fint fall av 100 % polyester.

Inköpspris: ca 650 kr ink frakt

SÄLJES FÖR:  450 kr ink frakt! Jag bjuder på frakten inom Sverige såklart!






*Vid intresse hör av er på bloggen*
Priset är prutbart ;o)

Kommentarer
Postat av: TESS

heeej.. allt bra=)? Tänkte bara höra med dig om du kan hjälpa mig med min blogg.. jag försöker o försöker med de går alltså inte=(.. o du fixa den så bra innan ju=) så du kanske har lust att hjälpa mig igen.. Kramis

2008-05-13 @ 23:55:09
URL: http://theressee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback