Fredag

Hej!

Hoppas ni mår bra och njuter av värmen! Jag har haft flyt med jobbet de senste dagarna vlket är bra! Visserligen gör jag ju av med lika mycket som jag tjänar.. nästan iaf men det viktigaste är att det går runt ju!
Träffa en kompis från gymnasiet igår och vi satt på uteservering alldeles för länge! girltalk ;o) så gissa om jag fick en surprise när jag gick på toa efter 2h i solen! Jag hade brännt mig!!! :o( aj aj aj.. Känns fan inte som det finns nått ozonlager kvar över Sverige! Solen värmer inte, den bränns! Nu måste jag bete mig som en  vampyr och leta skugga, hahah!

Så är det fredag vilket innebär att jag inte ska göra nått speciellt.. Ska fixa llite grejer på stan nu och sen ska jag antagligen hem så fort solen börjar gå ner.. har nämligen shorts på mig så det blir nog lite kallt fråmåt kvällen..

Hoppas ni får en trevlig fredag allesammans!


Cmok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0