Jag fick tag på den till slut!

image533
Ja iomorse så gällde det! Jag var utanför H&M butiken 5 min innan öppningsdags.. det stod redan två tjejr där.. sen kom en fjärde.. Man kunde se klänningen hänga där och det var inte sååå svårt att klura ut att vi alla ville åt samma. Vi var två som skulle ha storlek 36 och två som skulle ha 38 så det var bra.. för det fanns 2 ex av varje storlek bara. När dörrarna öppnades skynda alla fram och alla fick sitt ex.. kom några fler tjejer efter men vi var ju först i kön. Victory! haha.. nä men jag är faktiskt tveksam till om jag ska ha kvar den lilla blommiga skapelsen! Jo sant! Ska försöka hitta en bandeauBH och se hur den sitter på då för den sitter fan inte smickrande över brösten utan BH. Den hasar ner just över brösten och trycker typ ihop dem.. sitter inte bra över tuttarna helt enkelt. Nån lycklig ägare av klänningen som noterat detta eller är det bara JAG??? HELP!
Har ju två H&M trend klänningar i samma modell typ men de har ju fler sånna där korsettpinnar som håller upp klänningen liksom.. Att det alltid ska bli nått att tänka på när jag shoppar! Suck! Jag tror iaf att jag får klänningen sold o,m jag nu bestämmer mig för att jag inte vill ha den!


Kommentarer
Postat av: Melissa

Ååååååh!!! HOLLAR om du inte vill ha den!!! =D Eller vilken storlek va de? 36 el 38? A ja... om du inte vill ha den så står jag med öppna armar och plånboken redo! hahaha =P