Måndag

Tjolahopp!

Solen skiner där ute och jag sitter inne och skriver. Är på biblioteket så det är ändå mysfaktor!

Soo.. Ja i lördags var det Eurovisionfinal och Ryssland vann! Grattis grattis, men när man tänker efter så är det så jäkla politiskt, tyvärr! Men dom hade ett väldigt påkostat bidrag.. med Plushenko..
Jag hade ju tippat Bosnien som vinnare men vi kom på 10:e plats tror jag. Älskade uppträdandet iaf! Bra jobbat Laka! En ny favorit som jag fick var Armeniens "Quele quele"! Himla söt hon tjejen var och sådär sprudlande av energi! Man blev glad av att se henne uppträda! Äsch jag lägger upp den videon me.. Ni som missa schlagern måste ju hålle er uppdaterade lite iaf ;o)
Ska kolla om Laka´s uppträdande finns uppe på youtube än.. det utan tuppen, hehe..

 

Och så än en gång Bosnia and Hercegovinaaaaaaaaaaaa :oD
BÄSTA SHOWEN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0