Stresssssigt!

Usch vad jag egentligen hatar att stressa! På fredag åker jag till Bosnien och det är en massa som ska hinnas med innan dess! Känns inte riktigt som att dagarna räcker till! Har samlat info på biblioteket för självklart så ska skolarbetet med!
Har ite börjat bocka av inköpslistan heller riktigt! Måste införskaffa den ultimata sommargarderoben innan fredag ju! Vill köpa några klassiska plagg som kommer funka att kombinera med varandra sommaren ut.. smarta köp helt enkelt! Men hur lätt är det när man är stressad och det bara står still i huvudet på mig! Igår inhandlade jag en vippkjol i jeanstyg, en marinblå cardigan på MQ och färgglada shorts från Zara! Vete fan om det funkar att gå runt i vippkjol nere i Bosnien!? Visst det är inne här men inte där om jag får gissa! suck! .. cardiganen och shorsen ska jag behålla iaf.. kjolen får jag fundera på ordentligt! Heeeeeeeeeeeelp!!! :o(
Är himla trött på allt bara! att springa på stan, att ligga efter med skolan.. bla bla bla.. ska bli hur skönt som helst att bara sätta sig på bussen på fredag och åka bort från allt! Ja, jag flyr mina problem och Bosnien är så långt bort som man kan komma!!! Can´t wait!


XXXX
/Emina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0