Tisdag

Dåligt med sömn inatt, och så den här värmen som tar kål på mig.. bara för att jag är trött och allt känns bara bläää! Enda glädjemomenetet är att jag var och hämta ut ännu ett H&M paket som innehöll min zebramönstrade bikini och ett par cerise trosor som matchar min bh, från tidigare beställning. Nu får vi hoppas på att bikinin sitter också. Man har ju som känt lagt på sig några kilon :o( Jo det stör mig nått så oerhört och jag känner mig som en flodhäst.. ja inte riktigt så stor men ändå :op Man vill ju känna sig FIT nu inför sommaren! Ska börja spela tennis när jag kommer ner till Bosnien! har inte spelat sen förra sommaren men det ska bli kul att ta upp racket och svinga loss! Röra på fläsket likosm ;o)
Ye ye, nu ska jag på jakt efter diverse kurslitteratur och plocka upp lite grejer på stan så man kan börja boka av den där "att köpa" listan nån gång..
Hörs kanse sen!


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0