Nu är jag nyfiken

Tjohoo,
Haft en spännande dag? Jag har haft skola, grupparbete, plugg hemma och så har jag surfat så.. nej jag har inte haft en så spänannde dag men helt ok. Vad ska man förvänta sig liksom? Har verkligen mycket i skolan innan jag åker till baby. Hoppas bara det går vägen. Eftersom det är läggdags nu.. och jag inte är trött så har jag varit inne på easy-poll.com där man kan skapa gratis undersökningsrutor eller vad man nu kallar dem.. ja en liten ruta med en fråga där man klickar för ett alternativ.. Vilken förklaring va? Jag måste låta helt blåst, haha, men never mind.. Jag har iaf gjort en sån och nu tänkte jag att jag skulle få er och svara! Jag ser ju att ni smyger er in här på bloggen men det är lite kommentarer jämfört med antalet besökare! Okej da, jag kanske inte skriver något som man känner att man ens behöver kommentera.. Allt är klockrent, solklart eller hur man nu vill säga ;o)
Hur som helst så ser ni att det till vänster under hjärtat finns en liten fråga,
"Hur ofta besöker du min blogg?". Skulle vara great om ni ville svara på det så jag iaf kan få mig någon statistisk översikt på läget. Hehe, egentligen är jag bara nyfiken ok! Kom igen nu, ge mig lite respons! 
Ok, läggdax trots allt!



Natti natt på er!



Kommentarer
Postat av: arijana

javisst! jag vet inte hur många ggr jag velat strypa något för något som aldrig har hänt. och ja, det gör mig verkligen till en psycho, haha. men tack tack :) puss!

2008-11-19 @ 14:28:17
URL: http://lajhovac.blogg.se/
Postat av: Richard

Du kan skaffa en jättebra räknare med massvis med statistik, som är helt gratis. :)

Jag har använt den och den funkar bra.

http://histats.com/

Låter som en riktigt reklaminlägg, men det är snarare menat som ett tips! :)

Ha det gott.

2008-11-21 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback