Idag..

.. var det fika och lite shopping på stan som gällde med Z, M och hennes underbara bebis. Ingen gnäll under hela tiden.. bebisen bara satt där i sin vagn och kikade runt medans vi cruisade runt. Det var för övrigt hur mycket folk som helst på stan! Är inte löningen nästa vecka? Anyways, mitt köp blev en koftjacka från ZARA. den är i ull och ganska sticksig men love it antway. Inte så att man ska ha den mot bar hud. Imorgon behövs det ännu en runda på stan. denna gång en snabbis eftersom jag var ganska velig idag och inte fick köpt det jag egentligen hade planerat. Ska äntligen köpa ett par fodrarde stövlar också! (Sorry senci men det verkar bli svarta för min del också! Vilken härmis jag är)

Oj, ser här på min countdown att om 90 dagar dvs 3 månader så firar jag och D 3 år tillsammans! Tyvärr så kommer vi nog inte kunna fira den dagen ihop men vad göra.. det enda jag tänker på nu är att jag snart (om 26 dagar) åker till min älskling. Behöver jag ens säga att jag saknar honom en massa!? Nä ni fattar nog det! Ska läsa lite fler bloggar nu och sen ska jag sussa. Bjuder på en bild på min nya kofta! Välkommen till garderoben!

499 kr, ZARA



Natti natt!






Kommentarer
Postat av: Senci

1. vääldigt mysig koftajacka.. 2. badbad you nu ahr vi två likadana... å 3 var du på bbp?PUSSAM

2008-11-16 @ 13:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback