Irriterad

Jag blir galen! Kommer ni ihåg crosstrainern jag fick för några dagar sen? Ja hur som helst så har saker krånglat hela tiden så det var inte förens ikväll som jag satte ihop den helt. Gissa vad som händer då? Ja självklart funkar inte den där grejen som ska öka motståndet! Va faaaaaaaaaaan!!! Jaha, jag skruvar loss en massa skruvar och försöker komma åt problemet.. istället lossnar displayen och går i golvet. Så nu funkar inte den heller! Är det så mycket begärt att bara få ihop den där jäkla maskinen så man får börja träna nån gång??? Att man ens ska behöva sätta ihop skiten själv! Nån där ute som vet hur man fixar det här? Jag är så irriterad pga av det här att jag inte vet vad jag ska göra.. skrika, gråta.. AAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Sådär, nu fick jag avreagera mig lite.. och det hjälper typ pyttelite.. inte mer :o(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0