Morning!

God morgon!
Sovit ut? Jag vakna la hundra gånger men somna om hela tiden. Sådär typiskt igen att man inte kan sova i ett sträck när man väl inte behöver vakna tidigt.
So, hur var er fredagskväll? Jag och en kompis var på tentaöl med min klass! Hur trevligt som helst var det! Det var faktiskt första gången jag var på en tentaöl överhuvudtaget men det lär inte bli den sista!
Nu blir det frukost och sen.. ja vi får se. Det ser lockande ut med solen som skiner ute så ut i friska luften kanske!?


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Branka

hej hej.. Jag ska inte ner förrän i sommar, eftersom jag inte har möjligheten att åka tidigare. Jag har skola och jobb som jag inte kan ta ledigt ifrån. Och jag tycker det är bättre att jag jobbar och sliter fram till juni månad, så att jag slipper jobba under sommaren, då kan jag vara där i tre månader. :) Men jag låter inte det vara ett problem, jag vet att vi kommer klara det ändå, även om det är jobbigt. Men vår kärlek är för stark för att avståndet ska vara ett problem. puss

2008-11-01 @ 12:12:29
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback