Min dag

Detta är bokstavligen talat hur jag spenderade min dag idag! ...
Mitt högra öga har i mer än en månad varit rött och sett sådär inflammerat ut så imorse körde daddy mig till akuten. Tyckte min symptom kanske var för mesig för akuten men tydligen behöver man inte vara helt fucked upp för att gå dit. Nu vet jag det också! Hur som helst så kom jag dit och en lihiååång väntan började. Jag satt där från kl 10.30 - 16.00! Ok, jag räknade med nån timme så för jag vet ju att man väntar på akuten men det verkade gå snabbt där i början men sen va.. Att jag inte tog med mig kurslitteraturen. Hade kunnat läst klart en hel bok! istället satt jag bara och vänta.. och vänta.. Tog visserligen lunch när en sjuksjöterska kom och sa att nu går läkarna på lunch. Åt en en god Wok bland massa vitrockar :o) Jag kände mig också väldigt viktig bland dem :o) Ändå all creed åt läkare.. dom får se mycket..



Samtidigt som det alltid känns lite läskigt att vistas på sjukhus så tycker jag även att det är ganska spännande.. Don´t ask me why!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0