Söndag

(gääääääääääsp) Jag tror jag sov lite för länge imorse. Vaknade som vanligt på senare tid en massa gånger men orkade ändå inte kliva upp, fast det inte ens var skönt att ligga kvar. Tur att det är söndag för det är en sån dag man kan hålla på såhär.. ingen ordning alls! Oj nu gäspa jag igen! Misstänker att det är luft jag behöver.. (sådär nu öppnade jag fönstret) Gud förbjude att man gick ut, hehe. Kanske tar en promenix senare men först ska jag se om jag inte kan fixa lite här hemma. Plocka undan lite och så. Upptäkte igår att mina garediner jag tvätta härom dagen för att sen sätta upp dom medans de var blöta så att de inte skulle bli skrynkliga har blivit just SKRYNKLIGA! Mer än dom var innan jag tvätta dem så ett eventuellt projekt aär att ta ner dem och stryka dem! wohooo, vem älskar inte att stryka? Nä tro mig, det gör inte jag heller. det räcker med att jag älskar att tvätta men där får det vara stop!  Dags att ta tag i saker nu ;o)


Ha det bra så länge!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0