Feeling blä!

Är precis hemkommer efter en fika och en runda på stan men Z. Trevlish :o) Har för övrigt en sån där dag då man bara känner sig blä.. detta i samband men en viss period i månaden. Women´s  curse u know! Jag har egentligen det inte så jobbigt som vissa som måste knapra tabletter och ligger och vrider sig i mensont men jag känner mig bara blä, det gör jag och så är ju humöret lite si sådär. Så vad går man åt det? Jo man köper lite grejer man kan pyssla om sig själv med! Förmodeligen känner man sig fräschare efteråt! Jag köpte hårinpackning och ansiktsmask! Nya produkter som vanligt då jag sällan köper samma två gånger så det får bli en recesion av produkterna efteråt. Roligt va? Man hoppas iaf att man ska råka snubbla över den ultimata produkten nån gång.. man får nöja sig med känslan av att man pysslar om sig själv om inte annat!

/ ♥

Kommentarer
Postat av: Emina

Heey . i like your name, a lot :P & sjklart din blogg också. klart da ce biti pun ljubavi, nego sta :P haha klart man får fråga :P zivi kod mene. s mnom. imas li ti nekog :D Pusss

2008-11-03 @ 18:51:02
URL: http://ahmetovic.blogg.se/
Postat av: Emina

Haha ma preljepo fan :) Ah nemoj pricati. ja lider mer er både. znam kako je biti ifrån sin ljubav. koliko ste u vezi ? och hur funkar vaza distans veza? Puss

2008-11-03 @ 20:02:20
URL: http://ahmetovic.blogg.se/
Postat av: Emina

haha det kom faktiskt tre :P znam. jag la märke till att ngt var fel :P Ja, men det finns ju ups & downs i alla förhållande. men jag beundrar er som har distansförhållande. för det är riktigt svårt & kärleken måste vara oerhört stark för att klara av det. Jaha. så du stannade där nere för hans skull? i kako je bilo att bo där? bil ostala? Hur ofta ses ni nu då? Jaa, han är från Tuzla. =) Puss

2008-11-03 @ 21:23:52
URL: http://ahmetovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback