Jaha..

.. I did it again! Efter att jag varit och shoppat så känner jag mig nästan aldrig 100% säker på det jag köpt.. detta gäller speciellt om jag köpt en massa grejer som idag då. Suck! Sjukt störande jobbigt! Det som inhandlades idag var..
♥ Fodrade stövlar
♥ 2 festkorsetter
♥ Volanglinne
♥ Stickad jumper till D
♥ Pälsmössa
♥ Svart läderskärp
Det enda som jag är säker på att jag inte ska lämna tilbaka är volanglinnet och stövlarna! Allt annat är jag inte säker på att jag ska ha kvar! Why? Jo korsetterna är helt underbara.. köpte ju en av varje färg men när jag sen prova dem hemma så kände jag lite att fodret inuti inte var nått bra och ska man festa i dem så kommer man ju svettas ihjäl. Varför har dom ens plastmaterial inuti? Alternativet är att jag byter foder för det ser inte så komplicerat ut. Den stickade jumpern som jag köpte till D mistänker jag kommer noppa sig rejält end that we don´t like! Sen var det pälsmössan då.. såg inte så söt ut som jag tyckte när jag provade den :op Läderskärpet funderar jag bara på att byta till en annan storlek. Det var det! Så kan det se ut efter att jag varit och shoppat! Fy f*n säger jag! Nu fick jag iaf klaga lite.. stackars mina kompisar som får höra sånt här jämt. Sorry!

Tack för att ni lyssna ;o)


Kommentarer
Postat av: Branka

hihi ja, =) o det bästa av e ju att han vart supernöjd =)

2008-11-16 @ 22:40:38
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback