20 dagar kvar!

Hi there party people!
Vill man ens behöva ta ett steg ut i kylan iklädd festkläder? Jag är allt bekväm av mig på senare tid.. har det himla skönt här hemma i värmen.. iklädd mjukisbyxor :o) Om nån undrar så är jag 23 år med risk för att låta som en gamling, hehe. Jag har faktiskt nått inplanerat imorgon med tjejkompisarna så det så! Anyways. Tog ett varmt och härligt bad ikväll! Mitt egna mini-SPA! Känns bra.. man blir bara så dåsig efteråt men det är lika bra för läggdags är om tio minuter har jag bestämmt! Planerar en shoppingrunda imon nämligen så jag vill vara pigg och alert då jag ska iväg tidigt tänkte jag. att fynda på ÖB står högts upp på listan :o) Love it! Tro det eller ej så har jag börjat bocka av grejer på min att-köpa-lista som gäller min Bosnien resa. Jag har börjat med att skriva upp skönhetsprodukter och sånna praktiska saker och se blir det att gå över på nästa lista.. and so it goes on.. Jag vill iaf INTE springa runt och fixa med inköp de sista dagarna fast risken ändå är stor att jag kommer och göra det, hehe! Iaf när det gäller sista-minute-kläd-shopping! The worst thing!
BTW, om 20 dagar är jag påväg till min älskling :o) WOHOOOOO!!! Jag ska festa i bussen hela vägen ner dit! Längtar!
Oj, nu var det visst past bedtime.. måste sova!


Natti natt!


Kommentarer
Postat av: spankiii

det enda du bör remember inför bosnien är att köpa hem en PRESENT till MIG... och du vet att jag vill ha det där ansiktsvattnet och den där krämen som du har som du köpte där nere!!!!... förresten förlåt för att jag itne hörde av mig idag..t iden bara rusade förbi... em imorgon.. sätter vi oss och planerar lite inför "framtiden"... pussam

2008-11-22 @ 22:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback