60 dagar

Så var det 60 dagar sen jag åkte ifrån min älsklig! 2 hela månader har gått och ganska smidigt faktiskt. Inte lika mycket bråk som förut men visst känner man av att det är dags att ses nu! Men det dröjer ännu ett litet tag.. Det är lite mer än en månad kvar nu tills jag rullar neråt iaf.. destination love som så många gånger förut. När jag tänker tillbaka på alla gånger D stått där och väntat på mig så lyser det om mig! Jag har sagt det många gånger men det är det som gör det värt all denna väntan! Läste i en tjejs blogg där hon skrev om sin pojkvän som hon var ifrån att hon var glad att hon fick sakna honom! Det kan låta wierd men det är något speciellt med att få sakna varandra och bara att jag har min D att sakna är jag glad över! Ja, jag vet hur det låter.. men så är det!

Love love loooove! Crazy in love!



Natti natt!


Kommentarer
Postat av: Emina

svaka vam cast. to je bas super. uvijek se vracas gdje ti dusi odgovara. kao sto moj otac kaze. noge su mi u swe. a dusa u swe. men det betyder nt da ces se vratiti. aha okej. a sto ti nije islo? var det svårt eller samo nije islo? okej . sta ucis? bilo gdje. samo da ste zajedno. jelde? Puss

2008-11-04 @ 00:53:15
URL: http://ahmetovic.blogg.se/
Postat av: Branka

Ono sto se dugo ceka, bude najsladje. När du saknar någon, så blir det mer än underbart när vi väl ses igen. Ni ses i alla fall ganska ofta, trots avståndet. Ja i moj dragi moramo cekati do ljeta, jer niko od nas nema mogucnosti da ode dole. Jag kan inte ta ledigt från skola och jobb för att åka och det suger. Men jag ser det såhär, ako sada radim kao crnac, imacu vise vremena na ljeto sa njim. Mocicu ostati 3 mjeseca, o just därför orkar jag stå ut. Men saknad kan ibland vara en bra sak. Om maninte saknar honomm, det är då det är något som är fel... Al kad ti nesto nedostaje i kad ga vidis bude ti prelijep osjecaj ..

2008-11-04 @ 11:05:05
URL: http://mojzivot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback