Sovmorgon

Ingen skola idag så det blev sovmorgon :o) Sitter och äter knäckebrödsmackor till frukost nu.. torrt.. Ingen mjölk hemma.. Är inte det inte störande när man går mot köket och tänker att nu ska jag äta flingor och så öppnar man kylskåpet och ser att det inte finns nån mjölk! Det är vad jag kallar en dålig start på dagen! Men det finns värre saker så jag får väl bara vara tyst och förtsätta knapra på mina näckebröd.. Jag gillar knäckebröd! Men jag ville ju ha flingoooooooor! :o( Okej, jag släpper det nu.. Jag skulle kunna gnälla om att jag måste plugga en massa idag ist.. Eller, det är väl inget att gnälla om.. Det är bara att tag tag i det! Det är iaf så min dag ser ut för tillfället. Plugg och vad som nu kommer i vägen.. Something always do! Sen är jag bra på att ta pauser också! Det ska ju inte vara plågsamt att plugga! Hur ska man då kunna lära sig något? Ok, lite plågsamt är det nog hur man än gör..


Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0