Vad skriver man..

.. När man inte känner för att skriva något alls? Jag lät den rolige snubben i inlägget innan göra allt jobb idag men det är väl på sin plats med ett litet inlägg såhär nån timme innan läggdags. Det är ju inte så att jag inte sitter vid datorn ändå!
Idag har jag haft skola och sen har jag väl pluggat hemma mestadels.. därav ingen inspiration eller kan det vara pg av annat? Ja, jag erkänner väl att jag inte är på nått speciellt happy humör. Anyways, jag har så gott som min Bosnienresa inbokad nu! Baby, here I come! Eller snart iaf.. Om en månad är det planerat att jag ska åka ner men innan dess har jag en massa i skolan så jag börjar bli lite stressad här. Det får bli att jag tar mig samman och gör en kraftansträngning så jag kan åka bort med gott samvete. Måste säga att det är bättre ordning på mig denna termin! så det så :op

Back to the book now!



Puss & natti natt!





Kommentarer
Postat av: nida

da da ljubav je to :)))

2008-11-12 @ 00:30:47
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback