We need a hero!

Hej!
Javisst, jag lever! Bor ju i min kursbok.. tycker det är himla skönt att gömma sig där.. i insiktens värld! Ja minsann, jag känner mig ännu mer upplyst och mer för varje kapitel! Jag älskar min instittion :o) Ett ställningstagande of course men jag bara äääslkar hur kritsik man blir till allt! Ok, lite jobbigt är det med all information och insikt för som jag nog sagt förut så blir man hemsk ledsen på världen och besviken på mänskligheten. Were are all the good people gone? .. hehe nu fick jag en låt på hjärnan igen.. I need a hero.. Ja, inte jag men det är precis vad världen behöver! En hjälte! Snarare en superman eller nej, en superwomen ;o) Med detta sagt så kryper jag tillbaka in i min kurslitteratur!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0