Bad mood day

Vaknade på dåligt humör. Typiskt nog så ska vädret vara tvärtemot hur jag känner mig och solen skiner. Kom igen! Jag vill ju ha lite medlidande! Det är ju bäst när man är synkad med vädret. Förresten, varför känner jag mig på nått sätt alltid på illa-till-mods humör när det är helg? Väldigt bra tajmat, varje gång! Suck! Ännu en dag jag bara vill sova bort men jag har grejer att fixa så jag måste börja röra på mig. Ska bla till csn. Alltid lika kul!
Ikväll är den omtalade konserten och hur mycket stör det mig inte att jag fortfarande inte vet om jag ska/kan gå eller inte! Det stör mig väldigt mycket!
Förmodligen går det över!?


Hoppas ni andra har en bättre dag!
/ ♥


Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-10-04 @ 11:03:31
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Azra

Emincek :) Det var jättekul att träffa dig igår, jesi li se fino provela? :) Här har du min msn, pa addaj: azra[email protected]



Kram! :)

2008-10-04 @ 14:09:26
URL: http://azricak.blogg.se/
Postat av: Azra

Oj, det ska vara ett understreck mellan azra och dzamalija :)